Peddling din egen vogn gennem lokal eksponering

I min e-bog “Artikler at sælge”, har jeg delt hemmelighed markedsføring din virksomhed pÃ¥ internettet. Hvis du har været aktiv i din indsats, har du skriver og udgiver gratis Genudskriv artikler.
Gæt hvad? Jeg har fået en anden utrolige marketing secret til dig.
Mens online markedsføring har ubegrænset potentiale det ofte savner en værdifuld mark. Denne ubesvarede mark er dit eget lokalområde. Du kunne være glip af umiddelbare muligheder til at markedsføre din ekspertise gennem din skriftligt.
Kræsne kig i din egen baghave. Hvor mange potentielle business allierede kan du møde endnu overse hver dag? Lad os gøre dette enkle… Start dagen i morgen med en pen og pad handy. Noter for hver person, du oplever hele din dag, om i-person eller af telefon og/eller e-mail.
Hjem: ægtefælle/samlever og børn.
Kaffe Shop: ejer, medarbejdere og erhvervsfolk.
Arbejde: parkeringsplads ledsager, kolleger og kunder.
Træningscenter: personale og andre medlemmer.
Diverse: bankmand, advokat, velgørende organisationer og selv dine konkurrenter.
Du får idé, jeg vil stoppe der. Hver af disse kontakter, selv din ægtefælle og børn, præsenterer et potentiale marketing lejlighed. Det hele afhænger af din opfattelse.
Lad os undersøge afsætningen værdien af disse relationer.
Ægtefælle/samlever: Han/hun har en karriere. Karriere med kontakter og vi alle er enige om, at ansigt til ansigt kontakter er værdifulde. Dette gælder især inden for erhvervslivet, men også inden for faglige og sociale organisationer af din egen. Skrive en artikel til en organisation, som din ægtefælle tilhører stigninger din eksponering.
Børn: De fleste forældre spring gennem tøndebånd fodboldtræning, danseundervisning og overordnede-lærer konferencer. Hvad træner eller lærer ville elske en forælder, der deltager ved at bidrage en artikel til nyhedsbrevet team, klasse eller skole? Børn altid læse ikke disse men deres forældre gør. Skrivning for skole-relaterede publikationer kan levere dit navn til utallige lokale læsere.
Forretningsforbindelser: At opnå eksponering via kammerater i deres eget område kan være hård, især hvis din er meget konkurrencedygtige. Bidrage en artikel til en konkurrents business offentliggørelse eller nyhedsbrev skaber goodwill. Forretningspublikationer kan være vidtrækkende og kan skabe øjeblikkelig anerkendelse af dit navn i din branche. Hvis du har en medarbejder, der er en lille virksomhedsejer med nogen offentliggørelse tilbyde din hjælp med at skabe en. Du er næsten sikker på at blive bedt om at indsende en artikel eller givet passende kredit for din ekspertise.
Waitperson og/eller kaffe Shop ejer: disse folk er i skyttegravene og kender flere erhvervsfolk end du mÃ¥ske kender. Coffee shops spille sÃ¥ stor en rolle i erhvervslivet som bestyrelsen værelser. Faste kunder Se ofte ejere og ansatte som kender venner. Vælg en travl café og hyppig den regelmæssigt. Oprette en venlig bølgelængde med chefen og ansatte, sÃ¥ de kender dig godt. Som en regelmæssig, vil du drage fordel hvis de kender din virksomhed samt det faktum, at du skriver. Være personable, bære visitkort og tip generøst… og mÃ¥ ikke blive overrasket! Du kan ikke købe eksponering for prisen pÃ¥ en kop kaffe, men du kan opnÃ¥ anerkendelse af virkelig interagere med andre offentligt. Aldrig afvise muligheden for en kontaktperson, der arbejder i en serviceindustrien.
Velgørende organisationer/Community serviceorganisationer: Mens det er hurtigere og nemmere at skrive en check, tager din donation til det næste niveau kan skabe en konkret tilstedeværelse for dig. Da de fleste af disse grupper er nonprofit tilbyde at bidrage en gratis artikel. Prøv en af disse idéer, artikel: et stykke om koncernens lokale indsats, en pressemeddelelse om et nyt fundraising indsats eller tilbud om at skrive en regelmæssig kolonne, der dækker de positive konsekvenser af gruppearbejde fra synspunkt af en business professional.
Faglige organisationer: Du betaler din årlige medlemskab gebyr men deltage i nogle møder og/eller funktioner. Sikker på der er prestige med medlemskab, men alle forsynet med korrekte legitimationsoplysninger kan deltage. Forkæl dit medlemskab som en investering, en potentielt rentable ved at være aktive i organisationen. Ude af øje er typisk ude af sind, så sørg for at lade folk se dig regelmæssigt. Vær den første til frivilligt din forretning ekspertise og/eller skriftligt tjenester for alle projekter.
Justere dit fokus til potentialet snarere end den umiddelbare og glem ikke at kigge i din egen baghave til Forretningskontakter og muligheder. Efterhånden som din egen lokale bevidsthed får du frem-og tilbagegående professionel anerkendelse. Det er bare et spørgsmål om finjustere dit perspektiv.
(c) 2004, Davis Virtual Assistance. Alle rettigheder i alle medier forbeholdes. Ret til at offentliggøre denne artikel er fritagelsen artikel og by-line er genoptrykt intakt.

8 responses on “Peddling din egen vogn gennem lokal eksponering

Skriv et svar til NllpHeerm Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *